Lady Chatterleys älskare / Lättläst

Lady Chatterleys älskare / Lättläst

Opis książki

En skandalomsusad klassiker på lätt svenska.

Lady Charrerley är bara 27 år och ledsen.
Hennes man sitter i rullstol och kan inte älska med henne.
Hon trivs inte i sitt äktenskap eller i sitt hem.
Ibland vill hon bara dö.

Skogsvaktaren Mellors arbetar i skogen.
Lady Chatterley blir upphetsad
när hon ser hans spänstiga rörelser och smala höfter.
Hon vill älska med honom.
Men då börjar problemen.

Johan Werkmäster har återberättat Lady Chatterleys älskare för LL-förlaget.

Szwedzki