Hämnden / Lättläst

37 min.
bookCoverFor

Opis książki

En lätt pocket

– Ines, sa jag, nu är mamma här igen.

Jag tittade på hennes ögonlock.
Önskade att hon skulle reagera på min röst.

Men Ines låg som tidigare. Orörlig.
Medvetslös.

Varför hade Ines kört av vägen?
Var det fyllehunden Grönkvists fel?

Ines mamma bestämmer sig för att hämnas på Grönkvist.
Men hämnas hon på rätt person?
Och hur mår hon sedan?

I Hämnden skriver Tony Samuelsson om sorg, kärlek och hur svårt det kan vara att förlåta.

Format:

Czas trwania audiobooka:

37 min.

Język:

Szwedzki

Data wydania:

30.01.2015

Wydawca audiobooka:

LL-förlaget

Numer ISBN audiobooka:

9789170537219